Patiëntenportaal

Uitleg patiëntportaal

Door in te loggen in het patiëntportaal kunt u meteen een aantal zaken regelen met onze huisartsenpraktijk, zonder dat u aan de telefoon in de wacht hoeft te staan.  Zo kunt u herhaalmedicatie bestellen, uitslagen inzien en zelf een email-consult versturen aan de huisarts. Hiermee voldoen we als praktijk ook aan de landelijke eis voor elektronische inzage in uw eigen patiëntendossier.

Hieronder leest u welke stappen noodzakelijk zijn om een account aan te maken.

 

Aanvragen account

Wilt u gebruik gaan maken van het patiëntportaal? Geef dit dan door aan de assistente (of via formulier op website?). Zij zal u aanmelden met behulp van uw persoonlijke gegevens. U ontvangt per mail een link om de inschrijving te activeren en een mail met instructies hoe u dit kunt doen.

Om gebruik te kunnen maken van het patiëntportaal heeft u een eigen email en mobiel telefoonnummer nodig.

 

Wat kunt met het patiëntportaal?

  • Uw medicatie herhalen. Dit geldt alleen voor chronische medicatie.
  • Een vraag stellen aan uw huisarts. Indien u een eenvoudige vraag heeft, waar u niet direct antwoord op hoeft te hebben, kunt een e-consult naar uw huisarts sturen. Dit geldt dus niet voor spoedeisende vragen.
  • Uw medisch dossier inzien: uitslagen bekijken met het advies van de huisarts hierbij.

 

Inloggen in het patiëntportaal

Nadat u een account heeft aangemaakt, kunt u hiernaast inloggen in het patiëntportaal van CGM LIFE eSERVICES.

Call Now Button
Translate »