Door in te loggen in het patiëntportaal kunt u meteen een aantal zaken regelen met onze huisartsenpraktijk, zonder dat u aan de telefoon in de wacht hoeft te staan. Zo kunt u onder andere herhaalmedicatie bestellen, laboratoriumuitslagen inzien en een email-consult versturen aan de huisarts. Hiermee voldoen we als praktijk ook aan de landelijke eis voor elektronische inzage in uw eigen patiëntendossier.
Hieronder leest u welke stappen noodzakelijk zijn om een account aan te maken.
Aanvragen account
Wilt u gebruik gaan maken van het patiëntportaal? Geef dit dan door aan de assistenten. Zij zal u aanmelden met behulp van uw persoonlijke gegevens. U ontvangt per mail een link om de inschrijving te activeren en een mail met instructies hoe u dit kunt doen.
Om gebruik te kunnen maken van het patiëntportaal heeft u een eigen email en mobiel telefoonnummer nodig.
Wat kunt met het patiëntportaal?
Op dit moment is het niet mogelijk om online afspraken te maken voor het spreekuur. Indien u een afspraak op het spreekuur wenst, verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen met de praktijk.